Recruit information
※書類選考通過後、転職活動の状況やご要望に合わせてカジュアル面談への切り替えも可能です。
ご希望の場合はエントリーフォーム備考欄にご記入ください。
職種名 | プロモーション&CRMスペシャリスト |
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勤務地 | 東京都港区南青山2-31-8 L'arco南青山ビル4階 |
仕事内容 |
Operate CRM the ‘Loyalty Program’ from strategy development, data analysis, action planning to operations to drive QUALITY traffic to stores & contribute to Sales 1, ACTIVATION & OPERATIONS (65%) Understanding strategies and KPIs of CRM, activate and operate the CRM program Action calendar: prepare action calendar in annual and monthly basis Member recruiting: support recruiting members, as retail-store joint actions, i.e. information tools and novelty, promoter support, training of store staffs, etc. Point program & campaigns/promotions: develop campaigns around point program, i.e. special GWP, double point, etc. Communication & contents management: manage newsletter via LINE/emails/DMs, including target set, contents preparations, delivery schedule. Experiences: plan and implement experiences, i.e. special event (off- and on-), workshop, etc 1to1 interactions by store staff: support store staff to interact with potentials Others: by store support, i.e. new opening, outlet promotion 2, DATA CONSOLIDATIONS & ANALYSIS (15%) Monitor basic data, i.e. member registration, click rate, visits, etc. and share with Retail/Stores/Marketing. Consolidate data from multiple sources regularly, i.e. CRM data vs retail KPIs Analyse data regularly to understand effectiveness of actions Support SA to use dashboard smoothly 3, OTHER PROJECTS (10%) Part of PR related actions, i.e. New collection launch Part of contents creations, i.e. IDS case studies Any other actions beyond CRM/Digital/Retail Marketing 4, OTHERS (10%) Manage agencies and productions as partner to draw their abilities in a maximum way Develop strong teamwork with key internal partners (Marketing members, Retail, Store Managers, Store Staffs, Operations and Finance) Operate and monitor marketing budget for CRM actions |
必須スキル・経験 |
Marketing of retail brand Campaign/promotion implementations Communication contents development & management Data tracking, consolidations and analysis Action management, from planning, implementation to review Agency/vendor management Communication and interpersonal skill |
歓迎条件 |
CRM experiences, digital experiences, retail marketing experiences are plus Understanding of retail business including KPI’s and ROAS is plus |
求める人物像 |
Experiences in foreign/international companies Microsoft (powerpoint, excel, word) Business level in English (reading mainly) University bachelor’s degree or above |
基本給 |
45万円~ ※経験・能力を考慮し、優遇致します。 ※ベース給与ですので、交通費やボーナス・残業代は含まれておりません。 |
諸手当 |
通勤手当(半年分) 社会保険完備 社員割引制度 慶弔給付金 職務手当 産休・育休制度(取得実績あり) |
休日休暇 |
完全週休2日制 休日121日(年末年始休暇含む) 有休休暇 入社直後から20日付与(初年度は期間に応じて按分)※連休取得実績多数あり 傷病休暇 出産前後・育児休暇 パタニティ休暇 介護休暇 |
社員データ |
平均年齢:35歳 男女比:男性4割、女性6割 |
社内制度 |
▼研修制度 オンボーディング(入社研修)3日間 インテリアスタイリストトレーニング(入社4か月以降に実施) ボーコンセプトアカデミー(商品知識から接客方法まで学べるe-learning サイト) ※160ものセミナー受講可能 “BiC“ 店長のみが参加できるデンマーク本社での戦略会議に参加 “Champ Camp” 世界で売上TOP25名だけが招待されるデンマーク本社への研修へ招待 ※日本から毎年3~4名が選ばれています ▼退職金制度(401K) 確定拠出金制度適用 社内トレーニング制度:トレーニングマネジャーによる入社オンボーディング研修により、商品知識、家具販売プロセスを細かく教えます |
勤務時間 |
勤務時間:5:00~22:00までの間で実働8h/休憩1h 【勤務例】11:00~20:00、10:30~19:30 など ※コアタイムなしのスーパーフレックス制 |
選考ステップ | 面接2回(1次:人事+部門長、2次:Peer 面接) |
プロモーション&CRMスペシャリスト
※書類選考通過後、転職活動の状況やご要望に合わせてカジュアル面談への切り替えも可能です。
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Recruitment requirements
ボーコンセプトには風通しの良い社風に共感した社員が、多く在籍しています。
まずはあなたのこれからを気軽にお聞かせください。